Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
PokerFace
Posts: 14
Joined: Sun Jul 10, 2016 12:58 pm

vaak geen (engelse) subs met kodi

Tue Aug 02, 2016 6:18 pm

Hallo

Op dit moment:
2 augustus 2016 om 18.10uur kijk ik Full Metal Jacket uit 1987
Dit gaat via een Kodi Mediaplayer, de Minix NEO U1.

Deze heeft standaard Android 5.1.1 als OS en mediacenter Kodi 16.1 met vele, vele addons.
Ook opensubtitles is hierbij betrokken als een video addon.

Mijn vraag is, is waarom ik geen subs kan inladen als ik , in dit geval, FullMetal Jacket kijk?

No SUBS available meld de plugin.

Iemand die dit kan uitleggen?

PokerFace
Posts: 14
Joined: Sun Jul 10, 2016 12:58 pm

Re: vaak geen (engelse) subs met kodi

Tue Aug 02, 2016 6:27 pm

Met Apocalypse Now wederom geen subs ( engels ) beschikbaar.,.....????

Hoe kan dit?

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: vaak geen (engelse) subs met kodi

Tue Aug 02, 2016 10:59 pm

In het algemeen, het zou kunnen dat de betreffende ondertitel nog geen hash code heeft. Dan is er wel een ondertitel, maar software kan die niet vinden. Alleen handmatig zoeken op de website levert dan resultaat.

Ook kan er een hapering zijn bij Kodi, het zou niet de eerste keer zijn. Zie ook het forum topic https://forum.opensubtitles.org/viewtop ... =1&t=15689 en het genoemde Kodi forum en topic.

In jouw specifieke geval moet ik ook denken aan wat je onlangs hebt gepost: https://forum.opensubtitles.org/viewtop ... 31&t=15728
Heb je daar al iets mee gedaan? Immers, als er bijv. een IP-block is op grond van je VPN IP-adres, dan is die er wellicht ook via Kodi. Doe even wat tests. Bijvoorbeeld: gebeurt het alleen als je je VPN gebruikt? Of ook zonder die VPN, op een andere computer, etc.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

PokerFace
Posts: 14
Joined: Sun Jul 10, 2016 12:58 pm

Re: vaak geen (engelse) subs met kodi

Wed Aug 03, 2016 11:09 am

In het algemeen, het zou kunnen dat de betreffende ondertitel nog geen hash code heeft. Dan is er wel een ondertitel, maar software kan die niet vinden. Alleen handmatig zoeken op de website levert dan resultaat.

Ook kan er een hapering zijn bij Kodi, het zou niet de eerste keer zijn. Zie ook het forum topic https://forum.opensubtitles.org/viewtop ... =1&t=15689 en het genoemde Kodi forum en topic.

In jouw specifieke geval moet ik ook denken aan wat je onlangs hebt gepost: https://forum.opensubtitles.org/viewtop ... 31&t=15728
Heb je daar al iets mee gedaan? Immers, als er bijv. een IP-block is op grond van je VPN IP-adres, dan is die er wellicht ook via Kodi. Doe even wat tests. Bijvoorbeeld: gebeurt het alleen als je je VPN gebruikt? Of ook zonder die VPN, op een andere computer, etc.
Met of zonder VPN heb ik dit.
Een andere computer heb ik wel, maar zonder kodi.

Verder heb ik met uw aangehaalde link over een eerdere posting over VPN nog niks gedaan.
Een IP nummer doorgeven heeft geen zin, dan moet ik er 1600 doorgeven.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: vaak geen (engelse) subs met kodi

Wed Aug 03, 2016 5:52 pm

Dan zijn het waarschijnlijk toch twee losstaande problemen.

Voor Full Metal Jacket en Apocalypse Now zijn een fors aantal Engelse subs met hashcode, dus dat is het probleem niet.
Dan zou ik me toch tot het Kodi forum wenden, zie de links in het eerder genoemde forum topic.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

PokerFace
Posts: 14
Joined: Sun Jul 10, 2016 12:58 pm

Re: vaak geen (engelse) subs met kodi

Thu Aug 04, 2016 1:26 pm

Dan zijn het waarschijnlijk toch twee losstaande problemen.

Voor Full Metal Jacket en Apocalypse Now zijn een fors aantal Engelse subs met hashcode, dus dat is het probleem niet.
Dan zou ik me toch tot het Kodi forum wenden, zie de links in het eerder genoemde forum topic.
Doe ik.
Bedankt

PokerFace
Posts: 14
Joined: Sun Jul 10, 2016 12:58 pm

Re: vaak geen (engelse) subs met kodi

Thu Aug 04, 2016 6:30 pm

The Heightfull eight, via een VPN geeft wel subs.

Verder goed zo,
Dat Kodi is een gratis service, dus ik verwacht niet te veel ervan.

Topic mag wat mij betreft op slot.

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 61 guests