Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
mj1973
Posts: 3
Joined: Wed Jun 15, 2016 9:04 pm
Contact: Facebook YouTube

Wie wil meehelpen met ondertitelen van The Boss (2016)

Fri Jul 22, 2016 11:22 pm

Wie wil er mee helpen met vertaling in het Nederlands?
De film: The Boss (2016) Unrated, versie: 1080p.BluRay.H264.AAC-RARBG.
Ik ben ermee bezig en ben al aan regel nr 373...tijd 00.27.16. 603.
Totale regel nr's vanuit het Engels zijn het er 2022 totale tijd...01.43.05.760.
Ik zou het zeer appreciëren dat er iemand of een paar er aan mee werken.
Liefst iemand die zeer goed Engels kan en goed Nederlands kan typen in grammatica etc...
Want het mijne is maar een 75% goed van Engels en Nederlands grammatica etc.... :)
Maar ik doe men uiterste best en al doende leren, en aangezien de release al een hele tijd er al is.
Maar nog nergens een Ned sub te vinden is.
Alvast bedankt als er iemand er mee zou helpen. :D

[Edit SmallBrother: Titel van topic aangepast]

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests