Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
frankyke
Posts: 2
Joined: Mon Sep 17, 2012 12:56 am

[NL]Inside creedence clearwater revival

Tue Sep 18, 2012 6:47 am

Hallo , ik ben een hevige fan van CCR ( creedence clearwater revival ) ik heb een heel reportage over de groep kunnen bemachtigen
maar is volledig in het Engels en vermits ik daar geen held in ben was mijn vraag of er iemand daar ondertiteling kan inzetten of bijzetten of misschien een uitleg hoe ik het zou moeten doen ?
Alvast hartelijk bedankt ,
MVG ,
Frank

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: [NL]Inside creedence clearwater revival

Tue Sep 18, 2012 3:57 pm

Hoi Frank,

Ik weet niet precies wat je bedoelt met "ondertiteling erbij zetten". Heb je al een ondertitelbestand of nog niet?

In ieder geval, daarvoor zul je dus een ondertitelbestand moeten hebben. Met de juiste player (bijvoorbeeld VLC player) kun je heel eenvoudig films met losse ondertitelbestanden afspelen. Windows Media Player kan dit niet.

Als je het ondertitelbestand niet hebt, zoek dan eerst of het op opensubtitles.org te vinden is. Zoja, dan ben je snel klaar.

Zoniet, dan kun je een verzoek plaatsen via de link "Aanvragen" op de homepage van opensubtitles.org. Geef hierbij aan over welke documentaire je het precies hebt. Is het misschien "Creedence Clearwater Revival Live in London (1970)"? Die komt voor op IMDB en daarvan kun je dus de ID invullen (de link "zoeken" naast het IMDB ID veld). Als het iets anders is, dan kun je zelf een nieuwe film ID aanmaken ("add new movie", onderaan het zoekformuliertje). Omschrijf dan zo goed mogelijk welke documentaire het is. Verder zul je dan moeten wachten tot iemand de ondertitels gaat gaat maken.

Als je iemand kent die goed engels spreekt kun je ook zelf het ondertitelbestand maken. Hiervoor kun je bijvoorbeeld Subtitle Workshop gebruiken. Dit is echter een flinke klus; ligt aan de hoeveelheid tekst natuurlijk, maar een gemiddelde film helemaal vanuit het niets ondertitelen is minstens zo'n 10 uur werk.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

frankyke
Posts: 2
Joined: Mon Sep 17, 2012 12:56 am

Re: [NL]Inside creedence clearwater revival

Wed Sep 19, 2012 10:56 pm

SmallBrother, hartelijk dank voor het antwoorden op m'n vraag , maar van welke planeet je ben weet ik niet hoor , ( grapje )
hetgeen je me verteld is voor mij allemaal chinees ....!!!
Toch ben ik wreet blij dat ik antwoord heb gekregen , maar het zal wel zonder zijn dan ...als ik 10 uur achter dat scherm hier
zit , kunnen ze mij afvoeren naar één of ander instelling ....!

Bedankt nogmaals ,
MVG,
Frank

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 84 guests