Forum rules
Under no circumstances is spamming or advertising of any kind allowed. Do not post any abusive, obscene, vulgar, slanderous, hateful, threatening, sexually-orientated or any other material that may violate others security. Profanity or any kind of insolent behavior to other members (regardless of rank) will not be tolerated. Remember, what you don’t find offensive can be offensive to other members. Please treat each other with the kind of reverence you’d expect from other members.
Failure to comply with any of the above will result in users being banned without notice. If any further details are needed, contact: “The team” using the link at the bottom of the forum page. Thank you.
ForestEnt
Posts: 2
Joined: Sun Jun 04, 2023 3:16 pm

Question sur upload

Sun Jun 04, 2023 3:24 pm

Question de newb. Je viens de me mettre à la traduction.

J'ai uploadé deux fichiers :
- Castles in the sky (2014)
- Die Wannsee Konferenz (2022)

Le site me dit que l'upload s'est bien passé. Mais quand je vais sur les pages des films, ils n'y sont pas proposés. Est-ce bien normal ? Sinon, quoi faire ?

Accessoirement, mais ce n'est pas lié, comment faire en sorte que le fichier soit proposé sur le site lookmovie2 pour ceux qui le connaissent ?

ForestEnt
Posts: 2
Joined: Sun Jun 04, 2023 3:16 pm

Re: Question sur upload

Tue Jun 06, 2023 1:09 pm

Les deux sujets se sont résolus tout seuls depuis que j'ai posé la question. Il suffisait donc de s'inscrire sur le forum. :)

Ou, plus vraisemblablement, il y a une validation manuelle des uploads qui prend un certain temps.

Return to “Français”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests