Forum rules
Under no circumstances is spamming or advertising of any kind allowed. Do not post any abusive, obscene, vulgar, slanderous, hateful, threatening, sexually-orientated or any other material that may violate others security. Profanity or any kind of insolent behavior to other members (regardless of rank) will not be tolerated. Remember, what you don’t find offensive can be offensive to other members. Please treat each other with the kind of reverence you’d expect from other members.
Failure to comply with any of the above will result in users being banned without notice. If any further details are needed, contact: “The team” using the link at the bottom of the forum page. Thank you.
OlliSuho
Posts: 1
Joined: Mon Oct 30, 2017 2:10 pm

Kadonneet tekstitykset

Mon Oct 30, 2017 2:17 pm

Anteeksi, jos asiaa on jo käsitelty jossain (en löytänyt ainakaan mitään kovin tuoretta ketjua asiasta)...

Olenko tulossa harhaiseksi, vai onko tekstejä alkanut katoamaan saitilta? Ainakin älkkiseltään tutkimalla huomasin että Supergirl S02 ja Walking Dead S07 näyttävät kovin tyhjiltä. Itseltäni tekstit kuitenkin löytyvät. Voipi tietty olla että alan tulla seniiliksi enkä enää muista mistä nuo olen ladannut, mutten niitä mistään toiseltakaan vakisaitiltani löytänyt.

Osaako joku viisas tähän vastata?

Kiittäen,
Olli

User avatar
SimplyTheBOSS
Site Admin
Posts: 1326
Joined: Mon Feb 01, 2010 3:02 pm
Location: Finland

Re: Kadonneet tekstitykset

Mon Oct 30, 2017 2:56 pm

Anteeksi, jos asiaa on jo käsitelty jossain (en löytänyt ainakaan mitään kovin tuoretta ketjua asiasta)...

Olenko tulossa harhaiseksi, vai onko tekstejä alkanut katoamaan saitilta? Ainakin älkkiseltään tutkimalla huomasin että Supergirl S02 ja Walking Dead S07 näyttävät kovin tyhjiltä. Itseltäni tekstit kuitenkin löytyvät. Voipi tietty olla että alan tulla seniiliksi enkä enää muista mistä nuo olen ladannut, mutten niitä mistään toiseltakaan vakisaitiltani löytänyt.

Osaako joku viisas tähän vastata?

Kiittäen,
Olli

Helppoa, minä olen poistanut omat tekstitykseni.
Image

mrapina
Posts: 3
Joined: Fri Sep 22, 2017 3:42 pm

Re: Kadonneet tekstitykset

Thu Nov 02, 2017 3:32 pm

Anteeksi, jos asiaa on jo käsitelty jossain (en löytänyt ainakaan mitään kovin tuoretta ketjua asiasta)...

Olenko tulossa harhaiseksi, vai onko tekstejä alkanut katoamaan saitilta? Ainakin älkkiseltään tutkimalla huomasin että Supergirl S02 ja Walking Dead S07 näyttävät kovin tyhjiltä. Itseltäni tekstit kuitenkin löytyvät. Voipi tietty olla että alan tulla seniiliksi enkä enää muista mistä nuo olen ladannut, mutten niitä mistään toiseltakaan vakisaitiltani löytänyt.

Osaako joku viisas tähän vastata?

Kiittäen,
Olli

Helppoa, minä olen poistanut omat tekstitykseni.
Minkä ihmeen takia?

Esashi
Posts: 2
Joined: Wed Nov 08, 2017 8:05 am

Re: Kadonneet tekstitykset

Wed Nov 08, 2017 8:12 am

Tervehdystä vain ja ensinnäkin suuri kiitos kun jaksatte jakaa suomenkielisiä tekstityksiä täällä :)

Itse olen mielenkiinnolla seurannut tuota Outlander sarja amissä se nainen siirtyy sujuvasti kivikehän kautta jonnekin 1700-luvulle.

Nyt on alkanut se 3. tuotantokausi ja vähän aikaa sitten oli tekstitykset 6. jaksoon asti mutta nyt ovat kaikki tekstitykset koko 3. kaudelta kadonneet :shock:

Huomaisn myös että 1. kauden tektityksiä on kadonnut. Minulal lisi 1. kauden kaikki tekstitykset vielä tallessa jos joku haluasi niitä jaella?

Esashi

User avatar
SimplyTheBOSS
Site Admin
Posts: 1326
Joined: Mon Feb 01, 2010 3:02 pm
Location: Finland

Re: Kadonneet tekstitykset

Wed Nov 08, 2017 12:34 pm

Tervehdystä vain ja ensinnäkin suuri kiitos kun jaksatte jakaa suomenkielisiä tekstityksiä täällä :)

Itse olen mielenkiinnolla seurannut tuota Outlander sarja amissä se nainen siirtyy sujuvasti kivikehän kautta jonnekin 1700-luvulle.

Nyt on alkanut se 3. tuotantokausi ja vähän aikaa sitten oli tekstitykset 6. jaksoon asti mutta nyt ovat kaikki tekstitykset koko 3. kaudelta kadonneet :shock:

Huomaisn myös että 1. kauden tektityksiä on kadonnut. Minulal lisi 1. kauden kaikki tekstitykset vielä tallessa jos joku haluasi niitä jaella?

Esashi

Katso:
https://forum.opensubtitles.org/viewtop ... 952#p38879
Image

Esashi
Posts: 2
Joined: Wed Nov 08, 2017 8:05 am

Re: Kadonneet tekstitykset

Thu Nov 09, 2017 12:13 pm

Hmmm olisikohan mitenkään mahdollista esim. saada ne Outlanderin tekstitykset takaisin, kiitos? :wink:

Niamu
Posts: 2
Joined: Mon Dec 05, 2016 2:27 pm

Re: Kadonneet tekstitykset

Mon Jul 02, 2018 2:26 pm

Voiko tästä repiä johtopäätöksiä että saitti on kuolemassa ja jotain riitaa kenties ylläpidossa?

User avatar
SimplyTheBOSS
Site Admin
Posts: 1326
Joined: Mon Feb 01, 2010 3:02 pm
Location: Finland

Re: Kadonneet tekstitykset

Thu Jul 05, 2018 3:24 pm

Voiko tästä repiä johtopäätöksiä että saitti on kuolemassa ja jotain riitaa kenties ylläpidossa?
Lyhyesti ja ytimekkäästi, ei.
Image

Return to “Suomalaisten Tekstitys Foorumi”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests