Forum rules
Under no circumstances is spamming or advertising of any kind allowed. Do not post any abusive, obscene, vulgar, slanderous, hateful, threatening, sexually-orientated or any other material that may violate others security. Profanity or any kind of insolent behavior to other members (regardless of rank) will not be tolerated. Remember, what you don’t find offensive can be offensive to other members. Please treat each other with the kind of reverence you’d expect from other members.
Failure to comply with any of the above will result in users being banned without notice. If any further details are needed, contact: “The team” using the link at the bottom of the forum page. Thank you.
RuBricK
Posts: 5
Joined: Thu Sep 27, 2012 1:23 am

Norske undertekster - en saga blott?

Fri Oct 12, 2012 12:10 am

Hei sann, folkens!

Tenkte vi trengte en slik tråd. Først: De fleste vet vel om «nicket» mitt, og vet derfor hvem jeg er. Dét jeg (og flere) ønsker, er å skape et miljø hvor man kan utveksle og diskutere «fritt oversatte» undertekster og lovlige retailundertekster til spillefilmer. Så er du én som ønsker å bidra, komme med innspill eller bare være en del av dette, så vær vennlig og bidra på denne siten/forum.

For: Her har vi en unik sjanse til å gjenskape noe av det vi «mistet» for litt tid tilbake. Vi ble satt tilbake, men vi ble ikke knust. Nå skal vi reise oss igjen! Ikke sant?

Jeg kommer i hvert fall til å bidra med mitt! Hva med deg?

Teddyboy33
Posts: 7
Joined: Fri Oct 12, 2012 1:19 am
Location: Norway

Re: Norske undertekster - en saga blott?

Fri Oct 12, 2012 1:24 am

Hallo, gamle ørn :)
Vi får samles igjen, under en annen fane.
Jeg står til tjeneste. Vurderer å tekste fast den nye serien "Arrow."
Ellers litt filmer om lysten er der, hehe.

RuBricK
Posts: 5
Joined: Thu Sep 27, 2012 1:23 am

Re: Norske undertekster - en saga blott?

Fri Oct 12, 2012 1:53 am

Gode gamle, Teddy!

Én av de beste norske overstterne vi har i landet! Glad du er med! Herlig!

Arrow? 9.1 på IMDB!

Image

Ja, takk!

delorisheinen
Posts: 1
Joined: Wed Oct 07, 2015 2:50 pm

Re: Norske undertekster - en saga blott?

Wed Oct 07, 2015 2:51 pm

Hvis du enda har problemer etter dette så prøv å høyreklikk og velg "Subtitle track".

Ved Mac så trykker du på "Video" og deretter "Subtitles".

Return to “Norsk katogori”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests