Forum rules
Under no circumstances is spamming or advertising of any kind allowed. Do not post any abusive, obscene, vulgar, slanderous, hateful, threatening, sexually-orientated or any other material that may violate others security. Profanity or any kind of insolent behavior to other members (regardless of rank) will not be tolerated. Remember, what you don’t find offensive can be offensive to other members. Please treat each other with the kind of reverence you’d expect from other members.
Failure to comply with any of the above will result in users being banned without notice. If any further details are needed, contact: “The team” using the link at the bottom of the forum page. Thank you.
mnng1984
Posts: 6
Joined: Thu Jan 07, 2010 7:41 pm

ang. ConvertXToDVD 4

Thu Jan 14, 2010 5:11 am

Hej folkens,
Håber der en eller anden der gider/kan svarer på mit spørgsmål.

Nu er jeg ved at prøve det her program ConvertXToDvD 4, problemmet er at når jeg skal converte en .avi fil fra f.eks axxo til DVD så undre det mig at når den skal bræendes at den så ikke fylder hele skiven når der trods alt kan være 4.7 gb el. i det mindste 90 % men istedet fylder den kun halvdelen ca. 2.3 GB, hvorfor ? og hvad gør jeg muligvis galt ?

håber virkeligt en der vil besvarer mit spørgsmål.

på forhånd tak

med venlig hilsen

MNNG

soon
Posts: 1
Joined: Fri Feb 27, 2009 11:37 pm

Sat Jan 16, 2010 6:23 pm

Hej
Når du laver avi om til DVD, laver du det blot om til en anden type fil.
Kvaliteten bliver aldrig bedre end orginalen.

Hvis du har en fil på 700 MB og sætter til højeste kvalitet i winavi vil det fylde ca 3 GB.
Nu ved jeg ikke om din DVD afspiller understøtter AVI.Hvis den gør er det spild af tid at lave det om til DVD, med nero burn kan du brænde en data DVD, og her kan du smide avi film ind, hvis du har en på 1.4 GB vil du få den bedste kvalitet.
Hvis den kvalitet ikke er god nok, må du bøje dig og tage DVD på 4,7 GB. Brænde programmet Ashampoo burning studio kan vist også brænde sådan, og det program er gratis. Håber dette var svar nok.

mnng1984
Posts: 6
Joined: Thu Jan 07, 2010 7:41 pm

Sat Jan 30, 2010 6:42 pm

tak skal du have.
Har fundet en anden løsning.

Return to “Dansk undertekstforum”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests