Forum rules
Under no circumstances is spamming or advertising of any kind allowed. Do not post any abusive, obscene, vulgar, slanderous, hateful, threatening, sexually-orientated or any other material that may violate others security. Profanity or any kind of insolent behavior to other members (regardless of rank) will not be tolerated. Remember, what you don’t find offensive can be offensive to other members. Please treat each other with the kind of reverence you’d expect from other members.
Failure to comply with any of the above will result in users being banned without notice. If any further details are needed, contact: “The team” using the link at the bottom of the forum page. Thank you.
Ratsios
Posts: 4
Joined: Mon Dec 17, 2007 6:46 pm

hjælp

Mon Dec 17, 2007 6:53 pm

hvordan ligger jeg uderteksten ind i selve filmen så jeg kan brande den ud?? :(
min filer er fra axxo så filere virker :D

Ratsios
Posts: 4
Joined: Mon Dec 17, 2007 6:46 pm

s

Mon Dec 17, 2007 7:03 pm

kan godt spille filmen med undertekst på min hvordan brander jeg den

Exhibit_dk
Posts: 33
Joined: Wed Apr 18, 2007 3:06 pm
Location: Copenhagen, Denmark
Contact: Yahoo Messenger

Re: s

Thu Dec 20, 2007 11:55 pm

kan godt spille filmen med undertekst på min hvordan brander jeg den
Skal den brændes som DVD eller som .avi/.divx fil?
Exhibit_dk

That which we persist in doing becomes easier, not that the task itself has become easier, but that our ability to perform it has improved.
- Ralph Waldo Emerson US essayist & poet (1803 - 1882)

Ratsios
Posts: 4
Joined: Mon Dec 17, 2007 6:46 pm

Fri Dec 21, 2007 7:43 pm

den skal brændes sådan man kan se den på en dvd afspiller, skal brændes ned på en dvd skive

Exhibit_dk
Posts: 33
Joined: Wed Apr 18, 2007 3:06 pm
Location: Copenhagen, Denmark
Contact: Yahoo Messenger

Sat Dec 22, 2007 3:05 pm

den skal brændes sådan man kan se den på en dvd afspiller, skal brændes ned på en dvd skive
Der findes flere måder at gøre det på, men det klart nemmeste er at benytte programmet ConvertXtoDVD som kan hentes http://www.vso-software.fr/download.php

Du skal nok regne med at det tager omkring en time plus minus alt efter hvilken computer du har :)
Exhibit_dk

That which we persist in doing becomes easier, not that the task itself has become easier, but that our ability to perform it has improved.
- Ralph Waldo Emerson US essayist & poet (1803 - 1882)

Ratsios
Posts: 4
Joined: Mon Dec 17, 2007 6:46 pm

ok

Sun Dec 23, 2007 10:31 am

ok tak ser om der virker

Exhibit_dk
Posts: 33
Joined: Wed Apr 18, 2007 3:06 pm
Location: Copenhagen, Denmark
Contact: Yahoo Messenger

Re: ok

Thu Dec 27, 2007 12:25 am

ok tak ser om der virker
Ellers siger du bare til :P
Exhibit_dk

That which we persist in doing becomes easier, not that the task itself has become easier, but that our ability to perform it has improved.
- Ralph Waldo Emerson US essayist & poet (1803 - 1882)

Return to “Dansk undertekstforum”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests