Subresync og Character matrix

Post new topic   Reply to topic    OpenSubtitles.org Forum Index // Generel snak om undertekster mm
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Acid-Burn

PostPosted: Tue Sep 22, 2009 1:43 pm    Post subject: Subresync og Character matrix Reply with quote
Hej alle

Jeg bruger Subresync da jeg syntes det er nemt og hurtigt, men jeg er lidt irriteret over at den ikke kan huske selv de mest basale tegn.
Er der nogen mulighed for at tilføje en karakter matrix til den?
Back to top
View user's profile Send private message
Exhibit_dk

PostPosted: Wed Sep 30, 2009 5:34 am    Post subject: Re: Subresync og Character matrix Reply with quote
Acid-Burn wrote:
Hej alle

Jeg bruger Subresync da jeg syntes det er nemt og hurtigt, men jeg er lidt irriteret over at den ikke kan huske selv de mest basale tegn.
Er der nogen mulighed for at tilføje en karakter matrix til den?

Hejsa

Har du søgt på Google??

Personligt bruger jeg Subtitle Workshop. Men det er selvfølgelig smag og behag.

- Before God we are all equally wise and equally stupid
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Acid-Burn

PostPosted: Mon Oct 05, 2009 7:56 pm    Post subject: Re: Subresync og Character matrix Reply with quote
Exhibit_dk wrote:

Hejsa

Har du søgt på Google??

Personligt bruger jeg Subtitle Workshop. Men det er selvfølgelig smag og behag.

Jeg har prøvet Subtitle workshop og er igang med at lære at bruge det, men jeg ved ikke hvordan jeg loader IFO eller IDX?
Jeg bruger også Subrip lidt og der kan jeg redigere karakter matrisen, men den er ikke så simpel som Subresync, så de 2 har hver deres fordele og ulemper.

Men jeg må lige prøve Google igen og se om der ikke skulle dukke noget op ellers er det faktisk ikke så slemt alligevel når man lige får arrangeret fingrene rigtigt på tastaturet.
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    OpenSubtitles.org Forum Index // Generel snak om undertekster mm All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum