Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3725
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Ik moet steeds opnieuw inloggen

Wed Jan 27, 2016 1:09 pm

De big boss coder (mag ik dat voortaan afkorten tot "BBC"?) had deze vraag:
Ben je daarnaast ook aan het downloaden op een andere manier (API)?
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

dannyro
Posts: 10
Joined: Fri Jan 15, 2016 3:10 pm

Re: Ik moet steeds opnieuw inloggen

Fri Jan 29, 2016 8:10 pm

Neen, ik download ondertitels op de traditionele manier.
Mvg

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3725
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Ik moet steeds opnieuw inloggen

Sat Jan 30, 2016 2:05 pm

Je bedoelt gewoon via de website, knop download en zo neem ik aan ;-)

Probeer -als je onverwachts uitgelogd bent- een aantal keren de pagina te refreshen (F5), ook ' harde' refresh (Shift+F5).

Als je een beetje Engels spreet, kun je misschien ook rechtstreeks met de coder praten. Plaats dan een berichtje in het Engelstalige gedeelte.
Je kunt refereren naar dit topic: http://forum.opensubtitles.org/viewtopic.php?f=32&t=15504 - is in een afgeschermd admin gedeelte, maar dan weet hij waar het over gaat.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

User avatar
F-at-R
Posts: 33
Joined: Mon Nov 23, 2015 11:44 pm

Re: Ik moet steeds opnieuw inloggen

Fri Mar 04, 2016 11:09 pm

Ik heb ook zo sinds twee/drie weken problemen met inloggen.
Niet dat ik steeds uitgelogged raak, maar ik moet steeds twee keer inloggen om er in te komen.
Zowel met Explorer als Firefox.
Zowel op mijn prive PC als op mijn werk, als op de PC van mijn vrouw (waar dus nog helemaal geen cookies staan)
Ik heb twee accountnamen, beiden doen hetzelfde.

Kan hier eens naar gekeken worden??

Groeten en vast bedankt.
F-at-R
F@R

User avatar
CheckiT
Subtitles Admin
Posts: 83
Joined: Fri Mar 27, 2015 7:22 am

Re: Ik moet steeds opnieuw inloggen

Sun Mar 06, 2016 11:21 am

Ik heb ook zo sinds twee/drie weken problemen met inloggen.
Niet dat ik steeds uitgelogged raak, maar ik moet steeds twee keer inloggen om er in te komen.
Zowel met Explorer als Firefox.
Zowel op mijn prive PC als op mijn werk, als op de PC van mijn vrouw (waar dus nog helemaal geen cookies staan)
Ik heb twee accountnamen, beiden doen hetzelfde.

Kan hier eens naar gekeken worden??

Groeten en vast bedankt.
F-at-R
Soms help het wel eens om naast je cookies ook om je wachtwoord ff te verwijderen in Firefox (van OpenSubtitles).
en misschien ook de geschiedenis, kan zijn dat hij helemaal van slag is.

Image

User avatar
F-at-R
Posts: 33
Joined: Mon Nov 23, 2015 11:44 pm

Re: Ik moet steeds opnieuw inloggen

Sun Mar 06, 2016 11:53 am

Helaas heeft dit niet geholpen. Gedeeltelijk had ik dat ook niet helemaal verwacht omdat het probleem er ook is op de computer op mijn werk en die van mijn vrouw (daar zijn geen oude cookies en opgeslagen wachtwoorden). Ook het opgeslagen wachtwoord kan het eigenlijk niet zijn want ik sla nooit wachtwoorden op (typ ze altijd opnieuw in.... en dat nu dus altijd 2x).

Groeten, F-at-R
F@R

Gautier
Posts: 147
Joined: Fri Jan 01, 2016 6:32 pm
Location: France / België / UK

Re: Ik moet steeds opnieuw inloggen

Sun Mar 06, 2016 12:28 pm

Eum, als admin heb ik dit ook. Ik moet iedere dag opnieuw inloggen (gelukkig staat het login/paswoord in de cache van m'n browser).

De administrator van de site is al een tijdje op de hoogte van dit probleem, maar heeft tot nog toe niet kunnen vinden waar het probleem 'em juist zit. Nog even afwachten dus.

User avatar
F-at-R
Posts: 33
Joined: Mon Nov 23, 2015 11:44 pm

Re: Ik moet steeds opnieuw inloggen

Mon Mar 07, 2016 8:28 pm

De administrator van de site is al een tijdje op de hoogte van dit probleem, maar heeft tot nog toe niet kunnen vinden waar het probleem 'em juist zit. Nog even afwachten dus.
Het lijkt erop dat iemand aan dit probleem gewerkt heeft (het 2x moeten inloggen om erin te komen); het is opgelost. Thx !! F-at-R
F@R

dannyro
Posts: 10
Joined: Fri Jan 15, 2016 3:10 pm

Re: Ik moet steeds opnieuw inloggen

Tue Mar 08, 2016 5:46 pm

Ja, dat is opgelost, maar altijd opnieuw moeten inloggen? Dat was vroeger niet het geval.

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests