Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
User avatar
Mupsie
Posts: 8
Joined: Thu May 21, 2015 1:20 pm

Ik kom hier ook eens kijken...

Thu May 21, 2015 1:30 pm

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum, ik download af en toe een sub van Opensub. en zag dat er ook dit forum aan verbonden was! Leuk dat er een Nederlands gedeelte is! Ik dacht van: 'kijk wat rond en zie wel hoe een en ander hupt hierzo!' :D
Ik vind het wel fijn om zo nu en dan ook eens wat te kunnen vragen bijv. met betrekking tot de aangeboden subs.. Weet iemand wanneer een sub komt ofzo... (even in het algemeen) Mocht dit niet zo werken hier.. Dan hoor ik het wel.. :o

Groetjes en till next keer!
Mups

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Ik kom hier ook eens kijken...

Fri May 22, 2015 9:49 am

Vragen wanneer een bepaalde ondertitel komt, daarvoor geldt zo ongeveer hetzelfde als voor verzoekjes: dat is niet de bedoeling op dit forum. Je kunt je misschien voorstellen dat het forum dan al snel volstaat met duizenden van dat soort vragen. Dat zou het forum in het algemeen overspoelen en ook die betreffende vragen zullen elkaar ondersneeuwen.

Je bent net nieuw, maar als je de geuploade ondertitels een beetje in de gaten houdt, zul je zien dat bijvoorbeeld bepaalde series systematisch worden vertaald. Dan weet je dus dat aflevering zus en zo snel zal komen. In andere gevallen zul je gewoon moeten wachten...

Over verzoekjes: ook dat is dus niet de bedoeling op het forum, maar daarvoor is een aparte methode, zie de link "Aanvragen" die bovenaan elke pagina op het ondertitelgedeelte staat.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

User avatar
Mupsie
Posts: 8
Joined: Thu May 21, 2015 1:20 pm

Re: Ik kom hier ook eens kijken...

Fri May 22, 2015 7:51 pm

Vragen wanneer een bepaalde ondertitel komt, daarvoor geldt zo ongeveer hetzelfde als voor verzoekjes: dat is niet de bedoeling op dit forum. Je kunt je misschien voorstellen dat het forum dan al snel volstaat met duizenden van dat soort vragen. Dat zou het forum in het algemeen overspoelen en ook die betreffende vragen zullen elkaar ondersneeuwen.
ok, was een dom voorbeeld...maar je hebt natuurlijk wel gelijk.. Ik kijk wat rond en dan zal alles wel op zijn plaats vallen :D

User avatar
Mupsie
Posts: 8
Joined: Thu May 21, 2015 1:20 pm

Re: Ik kom hier ook eens kijken...

Tue May 26, 2015 1:36 pm

Tja, eigenlijk ben ik ook maar een 'raar kereltje', op een forum over ondertitels durven vragen of en wanneer er een ondertitel komt die ik niet kan vinden... 'dat kan natuurlijk niet' Hoe haal ik het in mijn hoofd...

Laat ik nu blij zijn dat ik zo'n 'raar kereltje' ben!

PS.: was effe vergeten, ik had vrij veel problemen met dat 'op zijn plaats vallen' het viel maar niet en valt nog steeds niet... We kunnen altijd gewoon wat leuteren.

User avatar
Mupsie
Posts: 8
Joined: Thu May 21, 2015 1:20 pm

Re: Ik kom hier ook eens kijken...

Wed Jun 24, 2015 6:18 pm

Even serieus... ik mag hier dus niet vragen of er voor een bepaalde serie een sub in de maak is? Het is toch een forum over subtitles? (vandaar mijn sarcasme) Ik vind het wel zo'n rare reactie, alsof ik de groeten doe aan iemand... Ik vertaal zelf ook, dus ik ben niet helemaal onwetend, maar hier valt mij toch echt de broek spontaan van naar mijn enkels... Kan ik hier misschien een 'normaal' antwoord krijgen? Bij voorbaat dank.

Mupsie.

PS. Mijn vraag ging(gaat) over de serie 'The Last Ship' Ik heb nu op Bierdopje kunnen lezen dat ie bij jullie op de 'lijst' staat, gaan jullie (QoQ) deze net zo goed en snel als 'The Whispers' en 'Dark Matter' doen? Mijn complimenten voor die 2 series! :)

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Ik kom hier ook eens kijken...

Wed Jun 24, 2015 9:39 pm

Even serieus... ik mag hier dus niet vragen of er voor een bepaalde serie een sub in de maak is? Het is toch een forum over subtitles?
(...)
Kan ik hier misschien een 'normaal' antwoord krijgen?
Dit is inderdaad een forum over ondertitels, maar een normaal antwoord (zij het niet precies wat jij verlangt) is in dit topic al eerder gegeven:
Vragen wanneer een bepaalde ondertitel komt, daarvoor geldt zo ongeveer hetzelfde als voor verzoekjes: dat is niet de bedoeling op dit forum. Je kunt je misschien voorstellen dat het forum dan al snel volstaat met duizenden van dat soort vragen. Dat zou het forum in het algemeen overspoelen en ook die betreffende vragen zullen elkaar ondersneeuwen.
Met andere woorden: dien een verzoekje in, of wacht gewoon af...
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

User avatar
Mupsie
Posts: 8
Joined: Thu May 21, 2015 1:20 pm

Re: Ik kom hier ook eens kijken...

Mon Dec 21, 2015 11:35 am

SmallBrother is smallminded. Zo valt alles toch weer op z'n plaats in deze flexibele maatschappij. Lekker kortaf doen! Ik hoop dat je er je genot uit hebt gehaald.

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests