Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
Fien90
Posts: 2
Joined: Sun Mar 22, 2015 8:01 pm

Aanvraag; Hoe gaat dat in zijn werk

Sun Mar 22, 2015 8:06 pm

Een hele goede avond,

Ik ben nieuw op deze site maar ik gebruik jullie ondertiteling altijd al! (Door mijn doofheid is het moeilijk om een film/serie te volgen zonder ondertiteling). Daarvoor wil ik jullie bedanken! Erg fijn! Ik heb een aantal aanvragen ingediend op de website. Maar nu weet ik eigenlijk niet hoe dat in zijn werk gaat.
Hoelang moet ik wachten? Hoe weet ik of er een ondertiteling is gemaakt of ze er mee bezig zijn? Is er uberhaupt een garantie dat iemand de ondertiteling maakt?

Alvast bedankt!

Fien90
Posts: 2
Joined: Sun Mar 22, 2015 8:01 pm

Re: Aanvraag; Hoe gaat dat in zijn werk

Tue Mar 24, 2015 1:29 pm

Is er niemand die mij antwoord zou kunnen geven? :D

User avatar
SimplyTheBOSS
Site Admin
Posts: 1326
Joined: Mon Feb 01, 2010 3:02 pm
Location: Finland

Re: Aanvraag; Hoe gaat dat in zijn werk

Wed Mar 25, 2015 12:34 pm

(I am not author of this)


"
Hallo Fien,

ondertitels die je hier aanvraagt worden niet per se door iemand op verzoek gemaakt, het is vrijwillig werk. Soms kijk ik door de aanvragen om te zien of ik er een DVD van heb waar ondertitels instaan, of zoek ik internet af. In uiterste geval van nood, kun je een Engelse ondertiteling nemen en die door een vertaler heenhalen. Dat is meestal niet zo best, maar dan heb je in ieder geval nog iets waar je mee uit de voeten kunt.


Best regards,
Ray
"
Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 65 guests