Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
User avatar
Bommel44
Posts: 23
Joined: Sun May 17, 2015 12:35 pm

Upload geweigerd...

Tue Jul 19, 2016 11:43 am

Ik probeer al een aantal malen een SRT file te uploaden via het formulier op de site, maar krijg steeds de mededeling:"Niet ondersteund ondertitelingsbestand voor CD1 enz.
De file werkt prima in de VLC plyer en kan ook ge-edit worden met subtitle workshop. De file is dus niet corrupt..(?).
Wat kan er dan mis mee zijn??

akiva

Re: Upload geweigerd...

Tue Jul 19, 2016 4:36 pm

Hoi Bommel,

Openen in SE en dan bovenin bij opmaak sub.rip (.srt ) kiezen en dan opslaan, dan heb je een srt file als het goed is en kan je hem uploaden.

Succes.

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Upload geweigerd...

Wed Jul 20, 2016 12:19 am

Het kan ook iets anders zijn - ja ik weet het, de erroromschrijving is daarvoor eigenlijk niet correct:
Controleer of er niet een URL in de ondertitel staat die het opensubtitles systeem zou kunnen zien als ongewenste promo/spam.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

User avatar
Bommel44
Posts: 23
Joined: Sun May 17, 2015 12:35 pm

Re: Upload geweigerd...

Wed Jul 20, 2016 12:09 pm

Het is gelukt!!. Niet door het opnieuw als SRT op te slaan ( dat had ik al geprobeerd) en ook niet omdat er een URL instond (er stond weliswaar een www. adres in, maar verwijdering daarvan hiel ook niet). Uiteindelijk alle tekst vanuit kladblok gekopieerd in een andere (kladblok SRT) en een nieuwe naam gegeven: dat werkte......
Het ging mij niet zozeer om de absolute noodzaak die sub te plaatsen,maar het is mens tegen systeem.....en dat moet de mens nog steeds winnen (ook al is het dan door een beetje vals te spelen :wink:

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests