Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
Beautiful barbara
Posts: 2
Joined: Thu Aug 27, 2015 5:46 pm

hoe nl subs downloaden

Thu Aug 27, 2015 5:49 pm

hallo,
ik zou graag willen weten hoe je de nl ondertiteling van de site kunt downloaden om deze daarna zelf onder de film te zetten
ik heb gezocht maar het niet kunnen vinden

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: hoe nl subs downloaden

Thu Aug 27, 2015 7:46 pm

Er zijn verschillende manieren. De meest eenvoudige methodes zijn via de website:
- Klik op de 'poster' van de film, of
- Klik op de filmtitel, of
- Klik op de button "Download" (wel eerst even het hokje uitvinken bij "Gebruik de OpenSubtitles Download Manager")

Je krijgt dan een ZIP-bestand, waaruit je het SRT-bestand kunt extraheren.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

kerremelk
Posts: 82
Joined: Sun Jan 12, 2014 2:47 pm

Re: hoe nl subs downloaden

Fri Aug 28, 2015 2:46 am

Hi,
als je beveiliging in internet explorer ingeschakeld staat kan je beter met het scrollwieletje klikken (dat opent normaal gezien de link in een nieuw tablad, maar voor de downloads is dat nieuwe "tabblad " dan de vraag of je wil opslaan/openen, waarop je als eerste actie OPSLAAT, en waarna je melding krijgt dat je map kan openen, of bestand openen, waarop je bestand opent waardoor je de SRT in verkenner ziet.

Het lijkt ingewikkeld, maar is eigenlijk heel simpel.
Gewoon onthouden dat je klikt met het wieletje....
groetjes, jt

Beautiful barbara
Posts: 2
Joined: Thu Aug 27, 2015 5:46 pm

Re: hoe nl subs downloaden

Fri Aug 28, 2015 12:41 pm

bedankt vast voor deze tips
is er ook een manier om alle ondertitels in een keer mee te nemen?
nu ben ik ze een voor een aan het binnen halen wat even tijd kost :D

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: hoe nl subs downloaden

Fri Aug 28, 2015 5:54 pm

Alle drie miljoen? Ja, dat zal wel even tijd kosten ;-)

Met software kun je het geloof ik wat makkelijker en sneller doen, maar daar heb ik niet echt verstand van. Er geldt in ieder geval wel een limiet, en voor VIP's is die hoger. Ligt dus een beetje aan de aantallen. Plaats daarvoor even een berichtje in het engelstalige gedeelte van het forum.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests