Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
Henk47
Posts: 2
Joined: Fri Aug 21, 2015 12:48 pm

Aanbevolen Subs: Hoe werkt dat?

Fri Aug 21, 2015 12:59 pm

Ik heb een vraag: Ik zie vaak dezelfde die hun ondertitels aanbevelen.

Door wie wordt het aanbevolen? En waarom wordt het aanbevolen?
En kan iedereen zijn ondertitels aanbevelen? Hoe werkt dat precies?

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Aanbevolen Subs: Hoe werkt dat?

Sun Aug 23, 2015 10:07 pm

Dergelijke "aanbevolen" ondertitels zijn van zeer goede kwaliteit. Niet alleen de vertaling, taal, spelling, grammatica etc., maar ook technische aspekten zoals synchronisatie en CPS-ratio.

Alleen admins kunnen ondertitels "aanbevolen" maken. In beginsel gebeurt dit alleen na grondige evaluatie, in ieder geval a.d.h.v. het videobestand. Ikzelf maak ondertitels alleen "aanbevolen" als ik behalve een gedegen controle, ook de betreffende film daadwerkelijk met die ondertitel heb gezien en als zeer goed heb bevonden.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Henk47
Posts: 2
Joined: Fri Aug 21, 2015 12:48 pm

Re: Aanbevolen Subs: Hoe werkt dat?

Mon Aug 24, 2015 8:20 pm

Bedankt voor uw antwoord.
Al heb ik soms mijn twijfels, vooral als er sommige ondertitels binnen een half uur worden aanbevolen.
En eerlijk gezegd ken ik niemand die zo snel een film kan kijken plus controle, grammatica, spelling, ect.
Maar goed ik ben de beroerdste niet, dus laat ik het hier bij.
Nog een kleine vraag: Wat is CPS-Ratio?

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3724
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: Aanbevolen Subs: Hoe werkt dat?

Tue Aug 25, 2015 9:33 am

Al heb ik soms mijn twijfels, vooral als er sommige ondertitels binnen een half uur worden aanbevolen.
En eerlijk gezegd ken ik niemand die zo snel een film kan kijken plus controle, grammatica, spelling, ect.
De verklaring achter die situatie is dat de admin die heeft "aanbevolen", ook de uploader is en alle controles heeft gedaan voorafgaand aan uploaden (bijv. La Belle Verte en Slow West). Of de admin heeft de ondertitel al eerst via andere kanalen gezien en gecontroleerd voordat die werd geupload (bijv. Avengers: Age of Ultron). In andere gevallen is de ondertitel pas na een aantal dagen (en eventueel de nodige correcties) aanbevolen (bijv. The Gunman en Last Knights).
Nog een kleine vraag: Wat is CPS-Ratio?
Een totaal andere vraag graag in een aparte nieuwe topic. Dit om chaos te voorkomen, en zodat anderen die dezelfde vraag hebben het antwoord makkelijker kunnen vinden.
Voor het antwoord, zie viewtopic.php?f=31&t=15255
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests