Forum rules
Onder geen enkele voorwaarde is spammen, reclame of adverteren in welke vorm dan ook toegestaan. Plaats geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel-georiënteerde teksten, of ander materiaal dat anderen kan schaden. Vloeken, beledigen of enige andere vorm van brutaal gedrag naar andere leden (ongeacht rang) wordt niet getolereerd. Vergeet niet dat wat niet beledigend voor jou is, dat mogelijk wel is voor anderen. Behandel elkaar met het eerbied en respect dat je ook graag ontvangt van een ander. Het niet naleven van het voorgaande kan resulteren in het blokkeren van de betreffende gebruiker, eventueel zonder voorafgaande kennisgeving. Neem voor meer informatie contact op met "Het team", met behulp van de link onderaan de forumpagina. Bedankt.
wessus
Posts: 3
Joined: Mon Jul 06, 2015 1:52 pm

windows media player classic MPC HC ondertiteling ontvangen.

Mon Jul 06, 2015 2:07 pm

Hoi,

Ik gebruik al enige tijd windows media player classic ondertiteling door bij "bestand" en dan "ondertitelingsdatabase" op ontvangen te drukken.
Dan verschijnt er altijd een schermpje en daar staat normaal gesproken altijd een lijst uit verschillende landen qua ondertiteling die je kan kiezen.

Nooit geen problemen mee gehad en altijd goed en fijn gewerkt,Echter als ik dat nu doe dan krijg ik sinds 3 weken de melding "Kan geen verbinding maken met de online ondertitel database"

Heel jammer omdat ik het toch fijn vind als je docu's kijkt om ondertiteling te hebben,ook Engels.

Heb al bij de opties gekeken en gereset en link opnieuw in gesteld.

Kan iemand mij vertellen wat dit kan zijn ?

Ik gebruik Windows 7 home editie en het gaat om de Windows media player classic MPC HC .

In afwachting verblijf ik.

Groeten,

Wes

User avatar
SmallBrother
Site Admin
Posts: 3726
Joined: Sun Mar 04, 2012 12:59 pm
Location: Somewhere on this globe

Re: windows media player classic MPC HC ondertiteling ontvangen.

Tue Jul 07, 2015 11:28 am

Ik heb geen oplossing voor je probleem. Op het betreffende engelstalige forum is het pubiek wat groter en misschien ligt het probleem wel bij opensubtitles.org. Ik heb je post dus vertaald en daar geplaatst: viewtopic.php?f=11&t=15217

Wellicht dat daar je probleem kan worden opgelost.

Als Engels een probleem is, laat het hier dan even weten, dan vertaal ik een eventuele oplossing (als die komt...) terug.
Nowadays a VPN is a must for everyone. A VPN allows you safe surfing and protects you against spying governments and companies.
I advise AirVPN - from € 2,75 per month. Click the below banner for more info.


Image

wessus
Posts: 3
Joined: Mon Jul 06, 2015 1:52 pm

Re: windows media player classic MPC HC ondertiteling ontvangen.

Tue Jul 07, 2015 3:05 pm

Hoi,

Hartstikke bedankt voor de link en het uitzoeken.
Ik ga het bij thuiskomst gelijk proberen.

Nogmaals bedankt,

Groet

Wes

Return to “Nederlands”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 55 guests